czwartek, 16 marca 2017

Cała ja!

Hej, tu Suzi!
Tak naprawdę mam na imię Zuzia :) Uwielbiam pisać i robić zdjęcia. Z tym drugim to taki trochę nie wypał, bo zgubiła się ładowarka od aparatu :( Muszę jej jeszcze raz poszukać...
Tak czy siak, mam 12 lat, interesuję się muzyką (śpiewem, tańcem itd.), całkiem lubię modę, ale to tylko mała przyjemność i to od niedawna. Zdjęcia, które zobaczycie są robione telefonem (ugh, dlaczego mam taki zły aparat w telefonie???). A tak na marginesie mam Huawei Y6.35. Jakby ktoś pytał. 
Mam również psa. Jej zdjęcie także wrzucam. Wabi się Igła. Śmieszna historia z jej imieniem, wkrótce Wam opowiem.
Ogólnie to już wszystko. Nie mam bardzo ciekawego życia, nie jestem wschodzącą gwiazdą czy coś. Cała JA!



BLUZA- RESERVED, SPODNIE- F&F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz