sobota, 25 marca 2017

Nudno tu...

Uwaga, uwaga, nowina!
Znalazła się ładowarka do aparatu, więc już w tym poście macie zdjęcia zrobione przeze mnie 😊
Nie są one bardzo ciekawe, ale nudno trochę u mnie jest i nie ma co fotografować 🙁 Mam jednak taką cichą nadzieję, że jutro pójdę nad rzekę i porobię jakieś fajne zdjątka. Jeszcze jedna nadzieja: że zrobię to o zachodzie ❤
(zachody są moją miłością)



Dobra wróćmy do tematu posta 😂
Od małego zawsze sądziłam, że fotografowie są wyjątkowi. Nie tylko dlatego, że uchwytują piękne momenty, ale też dlatego, że widzą w małej roślince coś ciekawego. Umieją najnudniejsze dla nas rzeczy zmienić w ciekawe. To mi się w nich najbardziej podobało. Wydaje mi się to takie... Magiczne ❣
Właściwie to nie wiem, czy tak jest naprawdę. Nie znam osobiście żadnego profesjonalnego fotografa. Ja jednak tak to odbieram. Próbuję w najnudniejszej roślince uchwycić coś pięknego. Próbuję, co nie znaczy, że mi się udaje. Sami oceńcie poniższe zdjęcia i napiszcie czy wyszły ciekawie, czy nie.
PS. Na niektórych zdjęciach widać moje buty, dla ciekawych- są one z Pumy. Polecam, ponieważ są wygodne, w sam raz na takie wędrówki. Do tego wyglądają ślicznie 😋











To tyle. Do przeczytania 😃
SUZI ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz