niedziela, 19 marca 2017

Spodnie z F&F

Cze艣膰, tu znowu ja- Zuzia 馃槂
Wydaje mi si臋, 偶e marka F&F jest ma艂o znana. S膮 tam jednak bardzo, bardzo fajne rzeczy! 
Chocia偶 w pobliskiej mi wieeeelkiej galerii handlowej jest naprawd臋 wiele sklep贸w z ubraniami to nie ma tam sklepu F&F. Jest H&M, Zara, Young Reporter, Reserved... Ciuchy z F&F kupuj臋 w... Tesco. 馃槂
W F&F nie kupuj臋 wielu rzeczy- mi臋dzy innymi dlatego, 偶e w Tesco nie jest jaki艣 super wielki wyb贸r. Ale powiem Wam szczerze, 偶e ju偶 nie raz tam marka uratowa艂a mnie w ostatniej sekundzie. Kiedy w innych sklepach np. klapki by艂y ju偶 wykupione to w F&F nadal one by艂y i mog艂am je kupi膰. HUFFFF...
W艂a艣ciwie to sama nie wiem dla kogo recenzuje te rzeczy. Wiem, 偶e du偶o os贸b w moim wieku czyta blogi, ale ja jestem niziutka i chudziutka jak na sw贸j wiek. Szczerze m贸wi膮c nie mam zamiaru m贸wi膰 o swoim wzro艣cie- je偶eli jednak chodzi o wag臋 to wa偶臋 31 kg. Mam niedowag臋, tak na marginesie 馃榿Ale o tym w innym po艣cie.
Dobra, po tym d艂uugim s艂owie wst臋pu, kt贸ry jest jak jeden m贸j post (馃榿馃榿馃榿) przejd藕my do sedna.
W F&F kupi艂am ostatnio spodnie, za艂膮czam Wam ich zdj臋cia. (Bluza stara z C&A). S膮 to getry, bardzo wygodne 馃槂 Maj膮 napis GIRLS ❤ RULES. Wida膰 na niekt贸rych zdj臋ciach.
Naprawd臋 polecam, s膮 warte. Dobrej jako艣ci, jak wi臋kszo艣膰 rzeczy z F&F. Oczywi艣cie je偶eli jeste艣cie, hmm, wi臋ksze ode mnie to polecam rozejrze膰 si臋 za rzeczami z F&F.
PS. Ten post nie jest oczywi艣cie sponsorowany (kto by chcia艂, 偶ebym go sponsorowa艂a???), wszystkie opinie w nim wyra偶one s膮 po stokro膰 szczere 馃挅






 Popisuj臋 si臋 gimnastyk膮 xD Ale chce 偶eby艣cie widzieli jakie s膮 wygodne ❤ Poza tym ja jak膮艣 ekstra gimnastyczk膮 nie jestem 






Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz