niedziela, 23 kwietnia 2017

HAUL ZAKUPOWY

Cześć!
Na początku chciałabym przeprosić za moją nieobecność na tym blogu. Niestety, nauka daje w kość. Nie mam ani czasu, ani pomysłów, mózg mi się zgrzał, tak mi się wydaje 😂
Dzisiaj byłam na zakupach, więc to chyba doskonały pomysł na post: haul.
Kupiłam, tak mi się przynajmniej zdaje, całkiem fajne rzeczy. Przedstawię Wam je i sami je ocenicie ❤

Na pierwszy ogień leci bluza z Young Reporter. Jest ona taka biała z jakby czarnymi kropkami. Bez rękawów, to ważne. Ma kaptur, jest dość długa 😉Napis: "I'm like amazing!". Dla mnie to strzał w dziesiątkę! Wygląda prześlicznie. 






Jako iż bluza nie ma rękawów postanowiłam znaleźć do niej czarny podkoszulek. Znalazłam go w Reserved. Jest taki marmurowy, przeważa czarny. Na "grubszych" ramiączkach. Z bluzą komponuje się świetnie.



A teraz jak prezentuję się w obu ubraniach naraz ja:




*ostrość*

Kolejna rzecz, także z reserved to bluzka z napisem "Glitter is my favourite color". Krótki rękaw, biała. Bardzo ładna, podoba mi się!





A jak wygląda na mnie?



Jest lekko prześwitująca, dlatego do niej również ubrałam czarny, wyżej wspomniany podkoszulek.

I ostatnia koszulka, również z reserved. Jest to szeroki biały t-shirt z różnymi sercami. Według mnie jej szerokość jest wielką zaletą i efektownie wygląda. Jestem w niej po prostu zakochana!




A to jak prezentuję się w niej ja:




Jej wadą jest to, że jest prześwitująca. I  to całkiem sporo. Dlatego- uwaga,uwaga- do niej także ubrałam czarny podkoszulek! 😀

To tyle na dziś. Napiszcie komentarz, która rzecz podoba Wam się najbardziej. 
Suzi ❤




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz