niedziela, 9 kwietnia 2017

IBFF TAG

Cze艣膰 wszystkim 馃槉
Dzisiaj mam dla Was IBFF TAG czyli taki przekszta艂cony BFF TAG.
Moj膮 IBFF jest Kinga, kt贸r膮 uwielbiam tak mocno 馃挆
Tu u mnie znajdziecie jej odpowiedzi z moim komentarzem, a u niej na blogu b臋d膮 moje odpowiedzi z jej komentarzem tak偶e zapraszam: frankaa.blogujaca.pl
LECIMY Z TYM TAGIEM!

1 Jak i na jakiej stronie si臋 pozna艂y艣cie?

Pozna艂y艣my si臋 na grupce Mendes Army Poland. Og贸lnie, to przez jaki艣 czas Ci臋 stalkowa艂am (mo偶e kilka dni 馃槀), a偶 w ko艅cu postanowi艂am Ci臋 doda膰 do znajomych. I tak si臋 zacz臋艂o... 

Serio mnie stalkowa艂a艣??? Teraz to piszesz? xD Takich rzeczy si臋, moi drodzy, dowiadujecie przez IBFF TAG. Dzi臋ki Kinga ♥ No a tak og贸lnie to prawda.

2 Jakie jest wasze najlepsze wsp贸lne wspomnienie? (chodzi o pisanie)

Sama nie wiem, ale w艂a艣ciwie... Chyba to jak pisa艂y艣my sobie o tej przyja藕ni na odleg艂o艣膰, 偶e kiedy艣 w to nie wierzy艂y艣my.

Zgadzam si臋, chocia偶 ja nie umiem wybra膰 jednego wspomnienia ❤

3 Opiszcie siebie nawzajem jednym s艂owem

Obrotna, masz tak wiele pasji i robisz tak wiele rzeczy, to idealnie do ciebie pasuje.

OOOOO dzi臋kiNo i to prawda xD

4 Wymarzona praca twojej IBFF?

Piosenkarka? 

Tak, to jedna z tego co chc臋 robi膰. Ale jest jeszcze aktorka i pisarka. No ale ok.

5 Co was w sobie denerwuje?

Chyba nie ma takiej rzeczy, albo tego nie zauwa偶am.

Dajmy na to, 偶e jestem idealna xD We mnie by mnie wiele rzeczy denerwowa艂o, ale ok...

6 Je艣li m贸g艂by艣cie gdzie艣 razem pojecha膰, to gdzie?

Og贸lnie, zwiedzi艂yby艣my ca艂y 艣wiat, ale pierwsze miejsce, w kt贸re by艣my si臋 uda艂y to Pickering ( stan Ontario ) w Kanadzie.

Mo偶e... Sama nwm gdzie to jest, ale ca艂y 艣wiat... To mi si臋 podoba.

7 Ulubiona piosenka twojej IBFF?

Shawn Mendes - Honest  馃挆

OOOO tak ja tak bardzo kocham Honest ❤❤❤

8 Spodnie czy sukienki?

Spodnie 

Prawda. Sukienki lubi臋, ale wol臋 spodnie.

9 Co najbardziej w sobie lubicie?

Lubi臋 w tobie to, 偶e jeste艣 taka odwa偶na, pewna siebie. Np. kiedy postanowi艂a艣 zapisa膰 si臋 na snapa, albo za艂o偶y艂a艣 bloga. 馃槝

Heh, odwaga na pierwszym szczeblu 馃槀 No, ale je偶eli kto艣 tak to postrzega, no to prawda.

10 Ulubiony film IBFF?

Annie

Taaaak

11 Macie wsp贸lne hobby?

Na pewno tym najwa偶niejszym b臋dzie fangirlowanie, no i te偶 czytanie ksi膮偶ek, oraz aktorstwo.

Nom wszystko to prawda

12 Czy macie wsp贸lne/podobne cechy?

Chyba obie jeste艣my otwartymi, tolerancyjnymi osobami. Mamy podobny gust muzyczny ( no przynajmniej troch臋 )

Tak, wszystko prawda...



No wi臋c droga Kingo, zas艂u偶y艂a艣 na 6 z koron膮 i ber艂em ❤ Pami臋tajcie, 偶eby wpa艣膰 do Kingi na bloga, gdzie b臋d膮 moje odpowiedzi z jej komentarzami: frankaa.blogujaca.pl

To do nast臋pnego!
PS. Przepraszam za to g艂upie t艂o, ale nwm jak to usun膮膰...

Znalezione obrazy dla zapytania bff tag




Znalezione obrazy dla zapytania bff tag


2 komentarze:

  1. Fajny tag i odpowiedzi :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje :) Na bloga na pewno zajrz臋 ;)

      Usu艅