piątek, 7 kwietnia 2017

TAG: MÓJ ZWIERZECY PRZYJACIEL

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam tag: mój zwierzęcy przyjaciel. W powitalnym poście wspomniałam Wam o moim zwierzaku, a dzisiaj odpowiem na pytania, odnośnie jego. Zapraszam!

1. Jak nazywa się twoje zwierzątko?

Wabi się Igła 🐕

2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?

To pies- pinczer  średni 🐶

3. Jak długo jest już z tobą?

Od listopada 2014 roku, już prawie 3 lata ♥

4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?

Ja zawsze chciałam mieć psa. Przez cały październik rano chodziłam dookoła bloku 😂 W końcu długo szukaliśmy idealnej rasy dla nas i znaleźliśmy hodowlę pinczerów średnich, w której z miotu została tylko Igła. Bez wahania ją kupiliśmy ♥

5. Ile ma lat?

Prawie 4.

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzątka?

Hmmm... To trudne pytanie, bo sama nie wiem co jest w niej dziwnego. Pewnie to, że zawsze, gdy przychodzę do domu, to ona podbiega i skacze. Ja się nachylam, a ona daje mi buziaka 😋 Czułość okazuje kłapiąc swoim pyszczkiem, wygląda jakby całowała 😍

7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?

Dla mnie bardzo dużo. To ja zawsze chciałam mieć kogoś do głaskania. Może nie jestem ulubienicą Igły, ale staram się nią zajmować, trenować, głaskać.

8. Ulubione chwile z nim?

Chyba, jak jedziemy samochodem, a ona kładzie mi pyszczek na kolanie 🐶 Albo jak biegamy razem po łące 💗

9.Jak nazywasz swojego zwierzaka?

Igła, Igulina, Igulinka, Igiełka, no, dużo tego jest. Najczęściej jednak Igulina 😂

To już wszystko na dzisiaj. Dodaje zdjęcia Igiełki, która zachowywała się wczoraj jak prawdziwa modelka. Sami zobaczcie jakie pozy zrobiła 💘










💓💓💓
Suzi


2 komentarze: