niedziela, 2 kwietnia 2017

Wiosna!

Czuć w powietrzu wiosnę!
W południa temperatura przechodzi 20 stopni, jest tak cieplutko na słońcu... Chce się wychodzić na dwór, co nie?
Nie wiem jak Wy, ale ja osobiście uwielbiam wiosnę. Wszystko budzi się wtedy do życia i po szarej, nudnej zimie nie ma już śladu.
Zima jest piękna jeżeli jest śnieg. Nie mogę narzekać na ten rok- śniegu troszku popadało, ale ostatnie mrozy i szarości, to nie mój klimat.
Wracając do wiosny- nic dodać, nic ująć- wiosna jest po prostu cudowna. Z wiosną wiążą się również wycieczki, na przykład z aparatem 😊
Proponuje Wam jedną stylizację: koszula w kwiatki, idealna na kolorową wiosnę (H&M), do tego popularne teraz spodnie, albowiem dżinsy z wysokim stanem, bez żadnych wzorów, doskonale komponują się z łąką na koszuli (H&M) ♡. Jako, że spodnie mi troszkę spadają, musiałam dokupić pasek, typ plecionki, warkocza, bardzo wygodny (H&M). Oczywiście, coś co muszę mieć, bez niego, nie żyję- zegarek (GEONAUTE). Ja po prostu kocham wiedzieć, która godzina 😍
I to tyle, według mnie połączenie jest idealne na tę pogodę, jaką mamy. Wszystko do siebie pasuje, ładnie wygląda... Musicie spróbować!









2 komentarze:

  1. Widać w tym outficie wiosnę, nie da się ukryć. Ja też się cieszę z wiosny, jako że też będę mogła porobić ładne fotki.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń